Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Restaurant La Vista. Meer weten? Ontdek meer
J
15 jun 2026 om 8:34
prima
De
12 jun 2026 om 20:41
Altijd lekkere pizza. Nog steeds lekker warm
Myrthe
11 jun 2026 om 15:20
Heel erg lekker en vers
Haverkotte
3 jun 2026 om 19:07
Lekkere pasta’s, goede salade, ruim voldoende en mooi op tijd
Jan
30 mei 2026 om 19:03
2de keer besteld prima pizza. er zaten 3 onbestemde knoflookbakjes bij. voor de rest gewoon hartstikke goed en mooi optijd. ga zo door
Jessica
23 mei 2026 om 18:02
De pizza was zeiknat en slap bij aankomst, het vocht liep de doos uit. Al met al een beetje teleurstellend.
Lies
21 mei 2026 om 22:05
Fantastisch lekkere pizza's!
Smit
16 mei 2026 om 1:00
Goede pizza's, snel bezorgd.
Nigel
4 mei 2026 om 9:10
pizza was te vroeg bezorgd, daarna heel netjes opgelost.